Onze service- en supportaanpak professionaliseren. Dát is de uitdaging die we met onszelf aangaan. We willen echt het verschil maken op het onderdeel ‘goed gastheerschap’. Onze inzet is: iedere klant snel en deskundig (ook telefonisch) te woord staan en direct en volledig te informeren. We willen klanten gastvrij helpen met hun hulpvraag, serviceverzoek of bij het inplannen van schadeherstel of onderhoud. Samen met jou.
Als Service & Support Manager ben je onze klantgerichte spil tussen de afdelingen Verkoop en Service & onderhoud. Je bent het eerste aanspreekpunt ná de aankoop. Als een klant contact zoekt met ons, help jij op een prettige manier. Je bent dan ook ons visitekaartje en stelt klanten gemakkelijk gerust en tevreden.
Jij pakt het op, regelt het en zorgt dat het goed komt: hulpvragen, inplannen, kleine bestellingen of ‘vergeten zaken’. Daarbij heb je oog voor de kwaliteit en kwantiteit van alle klantgebonden verkoop- en serviceprocessen. Waar nodig ondersteun je je collega’s. Het is belangrijk dat je weet waar een klant het over heeft. Daarom is ruime ervaring in de caravanbranche, als verkoper of monteur, heel belangrijk.
Profiel
Ervaring in de verkoop zien we als een pre, maar een proactieve en klantgerichte instelling is onze prioriteit. Ben je een caravanverkoper die de service in wil? Meer dan welkom! Ervaring in de branche is een must en wij denken dat je minimaal 25 jaar oud bent om deze functie goed in te kunnen vullen.
Meer weten of solliciteren?
We horen graag van je. Neem gerust contact op met Marc Brouwers via marc.brouwers@addekker.nl of bel 0162-514622. Ook makkelijk, vul jouw gegevens in op onderstaand reactieformulier en wij nemen contact op met jou, op het moment van jouw voorkeur. (belangrijk om te weten; persoonlijke gegevens daar gaan we 100% vertrouwelijk mee om!)